Post by invaconlaure on Mar 11, 2022 22:20:27 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ D-Day ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ D-Day IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt meer uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ D-Day 2022 version ▞▞▞
- Het duurde dagen om mijn eerste spel af te maken. Het doet me denken aan een oud Commodore 64-spel (circa 1986) in hetzelfde genre. Hou ervan !!!!!!!
Geweldig spel, kijk uit naar meer!
Hierdoor slecht geslapen. Vrij verslavend. Ik wou dat er wat geluiden waren voor het botsen van eenheden & luchtbombardement. Maak alsjeblieft een spel voor het moderne Irak & Afghanistan oorlogen ook.
Dit spel is leuk en een beetje uitdagend. Geen bugs gevonden en het kostte me ongeveer vijf herstarts voordat ik de regels had bedacht, zoals geallieerde eenheden kunnen teruggaan naar steden die niet in de frontlinie liggen en rusten om hitpoints terug te krijgen. Bondgenoten moeten een frontlinie vormen om Duitse sondeeraanvallen te voorkomen. Best leuk.
Uitdagend, leerzaam en vermakelijk! Joni's games zijn briljant en zijn productondersteuning is uitzonderlijk!!!
Nog een geweldig strategiespel van de ontwikkelaar van Conflicts: Operation Barbarossa, dat ik erg leuk vond. De graphics zouden nog kunnen verbeteren, maar je zult deze geweldig vinden als je van Barbarossa houdt of van strategiespellen houdt. Uitdagend maar leuk! Degenen die het spel moeilijk vinden, willen misschien hun tactiek veranderen. Ik heb gemerkt dat het omsingelen van vijandelijke eenheden en het concentreren van mijn troepen behoorlijk helpt!
Ik speel graag al je games. Ze doen me denken aan bordspellen die ik in mijn jonge jaren speelde.
Ik vind de meeste spellen van Joni leuk en heb er tot nu toe 7 in bezit. Deze is naar mijn mening echter niet erg goed uitgebalanceerd. Veel te moeilijk op normaal. Godzijdank had Hitler niet de troepen die de AI heeft in dit spel. De meeste games van Joni zijn redelijk competitief, waarbij Kursk naar mijn mening de beste is. Deze komt niet eens in de buurt in de huidige versie. BIJGEWERKTE BEOORDELING. Na de veranderingen denk ik dat het veel beter speelt. Absoluut evenwichtiger.
Fantastisch spel, zeer realistisch voor de oorlog, leuk en verslavend beste strategiespel dat er is. Geweldig spel.
Geweldige game die herhalingen aanmoedigt om de resultaten te verbeteren en de daadwerkelijke campagne na te bootsen. Nog steeds problemen met meerdere verplaatsingseenheden en waar verdubbeld, dus ongedaan maken zou nuttig zijn. Ik zou graag meer betalen voor een gedetailleerde kaartversie voor tablets.Ik hou van dit spel en de nieuwe updates. Ik hou van de landsgrenzen.
DD is mijn zesde Conflicts-spel. Ik ben nog niet teleurgesteld. Alle spellen van Mr. Nuutinen hebben een uitzonderlijke waarde voor uw geld.
D-Day Estrategia tuhk
Dit is nu mijn favoriet van alle apps in de Joni Nuutinen-serie - het is zelfs mijn favoriete spel. Kort genoeg om voltooiing te motiveren, maar lang en complex genoeg om keer op keer een of meer sessies mee te maken. Historisch realistisch. Precies goed. Meer mensen zouden deze moeten kopen - kijk naar het 1-percentage!
D-Day Стратегии slwo
Echte ouderwetse turn-based strategiegame zoals ik ben opgegroeid. Briljant.
Geweldig. Ben al tijden aan het zoeken of dit soort games naar andriod zouden komen. Geniet echt van de tafelspellen, deze zijn net zo leuk. Heel erg bedankt voor het maken ervan.
Brengt me terug naar de oude tijd van campagnespellen in doos. Dit is een geweldige game die me doet denken aan Panzer General met wapenuitbetalingen die worden toegekend tijdens turnplay. Probeer de gratis versie op conflict barbarossa en net als ik koop je ze allemaal! Geef ons meer Joni! Persoonlijk wil ik een WW1-game zien gebaseerd op dit formaat. Ik kan niet genoeg zeggen over deze ontwerper of game.
Schitterend spel. Uitgebreide instructies - soms zeldzaam voor Android. Geweldig strategiespel waar ik al lang naar op zoek was. De prijs waard.
Ik heb de meeste titels van deze ontwerper en kan ze allemaal gemakkelijk aanbevelen.Ik heb er geen moeite mee om meerdere titels te kopen om tegengestelde partijen te spelen, ik ben blij om te ondersteunen. Gezien de enorme hoeveelheid geld die ik eerder heb besteed aan het zoeken naar solide gameplay, zijn deze games een fantastisch koopje en zeker de moeite waard voor elke strateeg pogingen. S&T-, Wargamer- en Command-fans letten op. Kijk uit naar eventuele toekomstige inspanningen, hopelijk enkele eerdere historische perioden waarin de strijd echt gevaarlijk was. 100-jarige oorlog, kruistochten, Mongoolse expansie, de Armadas, Karel de Grote, et al. Dit is de weg naar het hart van een commandant. Vriendelijke groeten
Tip top. Moordende herhaling. Plezier.
Help....Wil het spel niet laden
Bij deze spellen zou je een manier moeten bedenken om nieuwe eenheden te kopen .... zoals waar je heen gaat met dit echter ... ga zo door met het goede werk vriend. koos je ook kanten?
De ouderwetse manier om op de telefoon te spelen. Werkt prima, speel ze graag.
Spel is ok, maar een keer gespeeld en verveeld. Te duur voor wat je krijgt.
Geweldig spel.
Weer een fantastisch spel
D-Day 전략 ejt
Mis het blauw / rode kleurenschema, het was gemakkelijker voor kleurenblinde gebruikers
Uitstekende wargame met de nadruk op realisme, historische nauwkeurigheid & leuk in plaats van grafisch. Zeer betrouwbaar zonder crashes tot nu toe in uren gameplay op mijn Nexus 7 (2012).
Lumberwhack: Defend the Wild Acțiune gcdy
Absoluut onzin
Veel plezier voor ons oude SSI-fans en WW 2-liefhebbers. Koop het.
D-Day Estratégia jhi
Doet me denken aan de klassieke D-Day bordspel speelstijl van de jaren 60
Ik ben dol op dit spel, ik zou alleen willen dat het gemakkelijker was om je eenheden te "rusten". De game is op dat vlak niet erg duidelijk. Maar goed gedaan, zeker het geld waard!
Ben dol op mijn terugkeer naar mijn gloriedagen van board / pc-wargaming, zoals in AH-, SPI-, V4V-, SSI- en Talonsoft-games. Dit is een relatief eenvoudig spelsysteem, maar heeft nette computerverbeteringen om te spelen, speciale eenheidsvaardigheden, zeer uitdagende AI, handige schermberichten, vol tactische beslissingen, lucht- en spionage-eenheden voor Fog of War en variabele computeronbekenden maken het een geweldige game. Oorlogsspel. Uitgebreide variëteit aan door de gebruiker gekozen speelinstellingen, plus ontwikkelaar ondersteunt zijn games met upgrades. Ik word uitgedaagd op het niveau Gemakkelijk (#2 van 5) ... en kijk uit naar elke nieuwe beurt in D-Day, en uiteindelijk ook naar het standaardniveau. CONS: heeft kaarttransparantie nodig onder ALLE eenheden (om terrein en rivieren te verifiëren); heeft de UNDO-functie nodig wanneer eenheden per ongeluk naar reeds bekende/eigen hexen worden verplaatst; moet "Weet je het zeker?" knop als u per ongeluk op "End Turn" klikt. Het is erg frustrerend om veel zetten/aanvallen in een beurt te doen en dan per ongeluk een eenheid achteruit te verplaatsen naar een van je reeds in bezit zijnde vakken... en die fout niet ONgedaan te kunnen maken. Het is veel erger om per ongeluk op de regel "End Turn" te klikken en dat niet ONgedaan te kunnen maken. Ondanks gebreken, zal ik verschillende andere Conflicts-spellen kopen. 4 sterren
Uitstekende game-bondgenoten winnen altijd, maar hoe snel?
Uitstekend plezier!
Dit spel doet me denken aan de oude bordspellen van Avalon Hill. Ik ben er dol op en ik kan hem overal mee naartoe nemen. Hartelijk bedankt!
Alleen kritiek is soms moeilijk om te beoordelen waar River is of om een eenheid per ongeluk dubbel te verplaatsen. Maar als je je concentreert, gebeurt dat niet.
Uniforme kleur verwarrend. Overleg met militaire strategen. Goed spel
Heb de meeste spellen van Joni. Geweldig spel en goed in elkaar gezet. Het paar dollar is niets en je zult uren plezier hebben. Probeer enkele van Joni's anderen ... u zult niet teleurgesteld worden.
Meer een tactisch spel. Strategie maakt niet veel uit. Het lijkt me net zo goed rechtdoor te ploegen en de Duitsers ter plaatse te omsingelen. Vasthouden in het ene groot gebied en overbelasten in het andere lijkt tijdverspilling. Het burgeroorlogspel zorgt voor meer van dit soort strategie met de tactieken. Niettemin is dday een leuk traditioneel wargame in een markt zonder veel rivalen.
waarom heb je de symbolen van de Waffen SS-eenheden verwijderd? Dit is een historisch accuraat spel, ik haat het om te denken dat het was omdat iemand of zelfs Google klaagde.
Old school turn-based strategiespel verbeterd met veel details die een bordspel onpraktisch zouden maken, maar die hier het spel verbetert en realisme toevoegt. Eén opmerking voor de ontwikkelaar: overweeg een optie voor ongedaan maken toe te voegen die alleen van toepassing is op bewegingen, niet op gevechtsresolutie, het is gemakkelijk om de fout te maken om te proberen de volgende eenheid te selecteren en uiteindelijk een zet op de huidige geselecteerde eenheid te bevelen, behalve dat zeer speelbaar. Ik kijk er naar uit om meer games te krijgen! Goed werk!